Sivut

maanantai 15. lokakuuta 2012

Aina vaan verhoja

Keittiön verhojen etsintä (vielä voitte jakaa mielipiteenne aiheeseen!) päätyi siihen pisteeseen, että makkarin puolelle löytyi ihanan raikas verhopari! Tai siis pussilakanat.

Pinkki ei ikinä ole ollut mun värini - tämän olen varmaan jo miljoona kertaa sanonut -  mutta miksi se sitten rupeaa näyttämään jo melkeinpä yhtä ihanalle silmissäni kuin keltainen? Tämän makuuhuoneen resepteinä toimivatkin tällä hetkellä musta, valkoinen ja pinkki kera kullan kimalluksen. Aijai, mä käyn välillä ihan oviaukossa muuten vaan kurkkaamassa ja ihastelemassa. Sekä suunnittelemassa seinien väriä. Pinkkiä, harmaata, jotain muuta kivaa. Kuka tietää, minä en!

Pinkeissä merkeissä, pinkissä makuuhuoneessa, pinkki neuletakki päälläni, toivottelen mukavaa alkanutta viikkoa ihan jokaiselle!









Ps. Kyseessä todellakin ovat Vapaa Valinnasta löytyneet pussilakanat. Joskus sitä vaan osuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja kuuluu se "klik, mä haluun nää"!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...