Sivut

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Pallerot

Päätin käyttää pienen osan henkivakuutusrahoista johonkin "ikuiseen", muistoon siitä, mistä kyseiset rahat ovat peräisin. Siis johonkin, joka - toivon mukaan - säilyttää arvonsa pitkään. Ja josta itsekin tykkään, tottakai, ja josta olen haaveillut jo pitkään.

Uudessa kodissa.

Mitähän sieltä paljastuu?

Härreguud!

Voi iiiiik. :)

Eero Aarnion Tupla Kupla kokoa S. Mun. ♥

Tykkään!

Monien mielestä Tuplis saattaa olla ihan kulunut juttu, tai jopa puhtaasti ruma (!). Mutta makuasioistahan ei tunnetusti voi kiistellä. ;) Mua on aina viehättänyt pyöreät muodot - ympyrät, pilkut, pallot ja kaaret. Ja Tuplis jatkaa tätä linjaa hyvin. Samoin se tuo mielestäni mukavaa leikkisyyttä olkkarin tummaakin tummempien kalusteiden sekaan, ja kirjahyllyn tummuutta vasten se tulee muutenkin ihanasti esiin taustastaan. ♥ Lisäksi kahdenkymmenen prosentin alennus teki aika helposti päätöksen puolestani - ei niin kallista!

3 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosta kupliksesta tosi pajon! :)

    VastaaPoista
  2. Täällä tykätään kans ..tuo on ollu ostoslistalla jo monta vuotta, niinku lokkikin :)

    VastaaPoista
  3. Jonna ja Anna, mä vähän ajattelinkin, ettei tämä nyt vielä oo niiiiin kulunut juttu! :) Kivaa kun löytyy muitakin tykkääjiä.

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...