Sivut

lauantai 14. toukokuuta 2011

Esimakua olkkarista

Mielestäni kuvat kertovat enemmän kuin mitkään sanat. Ja näistä se näkyy aika hyvin. Kuvat otettu ennen kuin tultiin Niiskun kanssa hommiin tänne. Ja tuo alkukevään muuton aiheuttama tavarakaaos sikseen, mutta mun ja vanhempieni sisustusmaku on iiiihan eri maailmoista.



Eniten karsastan olohuoneen sohvakalustoa. Joka siis mielestäni on kaunis ja myös mukava istua. MUTTA ei mun tyyliä, eikä mitenkään erityisen soveltuva kaksvitosen neitokaisen kissakotiin. Ja hei se tärkein, mulla sohva on keskeinen osa elämää. Se on löhöämistä, torkkuja ja jopa syömistä varten. Siinä ei istuta kuin kirkon penkissä eikä pelätä kissankynsien aiheuttamia jälkiä, kaunista karvakuorrututa ja ruokatahroja.



Kirjahylly ja ruokapöytä sen sijaan ovat kivoja, erityisesti se kirjahylly. Pappani tekemä ja rakas sekä äidilleni että mulle. :)


Eteisestä ei sitten viitsi mitään edes sanoa. Siihen vaan on kaikkein helpoin kerätä kaikki se tavara, jolle ei vielä ole paikkaa.

4 kommenttia:

  1. Uulalaa, porukoilla samanlaiset sohvat, ei nojatuoleja vaan 3+2. :P

    VastaaPoista
  2. Sohvat näyttää niiiiin namuilta :)..älä vaan hävitä, mie voin vaikka ostaa ne!

    Kämpän muutosta ja jaksamistasi taustalla seurailen..halit!!

    VastaaPoista
  3. Pieni Lintu, taitavatkin olla aika paljon varsinkin vanhempien ikäpolvien suosiossa. Tai emmä tiiä, siltä musta tuntuu, koska useimmiten ne on mua 30+ vuotta vanhempia, jotka noita sohvia kehuvat. :D

    Pampula, myisin sulle kuule vaikka heti, jos vaan voisin! ;D Mutta ihan rehellisesti, mun mielestä noi ON kivat sohvat, olen vaan nykyään niin sinut oman tyylini kanssa etten noista tykkää. :) Huoh, saisinpa iskän houkuteltua nuo viemään maalle itselleen. Ja hei, halit sullekin!

    VastaaPoista
  4. No siinä on kyllä sisustustyyliä kerrakseen :D Paljon ihanaakin kuvissa näkyy :) Kirjahylly <3

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...