Sivut

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Viikonloppuylläri

Voihan sanonko mikä. Mukava viikonloppu päättyi vähän... ööh, olisikohan mielenkiintoisesti riittävän kaunis ilmaisu?

Sain puhelun tuossa päiväsellä. Meitin työpaikalla on käynyt viikonloppuna murtovarkaita. Muiden tietokoneet säästyivät, mun meni sen siliän tien. En yleensä juurikaan stressaa työn vuoksi, mutta nyt oikeasti hermostuttaa - meniköhän varmuuskopiot siinä sivussa? Onko tiedossa saakelisti turhaa työtä? Ketuttaako ihan lievästi? 

Kahteen jälkimmäiseen vastaus on kyllä. Toivottavasti ei kuitenkaan siihen varmuuskopio-kysymykseen! Mä en kestä, jos nekin lähti matkaamaan.

Ja mikähän muu sotku aamulla odottaa töissä... Yksi on sairaslomalla, toinen vapaalla. Minä pääsen ihmettelemään tilannetta yksin. Toivottavasti vuokraisäntä saa edes ikkunat korjattua äkkiä! Toimistolla on aika vilposta jo ihan ikkunat kiinnikin...

Ps. Pari kommenttia tuli haasteeseen - kiitos niistä! Palailen niihin viimeistään ketutuksen vähentyessä. :)

3 kommenttia:

  1. No johan oli ylläri =/ Toivotaan parasta että varmuuskopiot edes löytyy.

    VastaaPoista
  2. No voi harmi ! Toivotaan et kaikki olis mahollisimman hyvin kun meet töihin, pidän peukkuja pystyssä ♥

    VastaaPoista
  3. Anna, onneks ei ollut tikku kadonnut! Osasta asioista siis löytyy kopiot.

    Riitta, aikamoinen sotku siellä olikin. :/ Ikkuna mun pöydän kohdalla kunnolla rikki, lasia lentänyt ympäri pienen toimiston.

    Oli muuten aika ankea päivä. Aamusella vuokraisäntä kävi irrottamassa ikkunat pokineen, laittoi tilalle levyt ja villaa. Loppupäivän mä hytisin kevyttoppis päälläni, kun sisällä oli vaan jonkun 10-15 astetta lämmintä. Ei meinannut töistä tulla mitään, kai ne mun aivotkin jääty tai jotain. :D

    Ja ottaa kyllä ihan hirveästi nyt päähän toi oman työpisteen väliaikainen muuttuminen muiden (poissaolevien) koneille. Päivän päätteksi oli selkä TOSI kipeä erilaisista oloista, kun en ollut viitsinyt säädellä muiden pöytiä ja tuoleja mieleisekseni.

    Ja kyllähän tuo työmääräkin nyt lisääntyy toistaiseksi aika tavalla. Vaikka suurimmasta osasta olikin ne varmuuskopiot, pitää ne kuitenkin ajaa ensin väliaikaiskoneille, ja sit joskus sille mun uudelle koneelle, mistä ei ole vielä mitään puhuttu. Ja ihan kaikesta ei varmareita löytynyt. Pöh.

    Aika p**** viikon alku, sanon minä. :(

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...