Sivut

tiistai 12. heinäkuuta 2011

Viherpeukalon päiväkirja

Sisäinen puutarhurini on heräillyt tänä kesänä oikein urakalla. Vaikka reppana ei ymmärrä puutarhatouhuista yhtikäs mitään, on yritys kova. Tai jos ei niinkään yritys, niin ainakin suunnitelmat ja haaveilut...

Tänä kesänä yritykset ovat painottuneet etupihaan. Suunnitelmissa on perennojen harventaminen, ylimääräiset takapihalle. Varmaan jo tänä kesänä. Havupuskat lähtevät myös, mutta vasta ensi keväänä, tilalle jotain korkeampaa - niin minun kuin monien muidenkin mielestä korkeuserot tekisivät tuolle rehevälle pöheikölle hyvää.

Suunnittelu on kivaa, ja eikös se niin ole, että into korvaa osaamisen. Toivotaan ainakin näin. :D




2 kommenttia:

  1. Onpa ihanan rehevä piha! :) Vaikkei olekaan puutarhuri niin pitää tehdä todella töitä pilatakseen tuon ;)

    Minkä värisenä muuten kotiutat "vink vinkin" :D

    t. toinen jonka kuvahaaste tökkii vieläkin enemmän... mutta mä yritän ryhdistäytyä!!!

    VastaaPoista
  2. Jonna, täsmälleen mun ajatukset. Edes MINÄ en voi onnistua tuota pilaamaan. :D Sohva tuli muuten harmaana (lopultakin)! Ja kuvahaaste... joo, pitäisi taas ryhdistäytyä. Mie olen läppärillä asioinut viime aikoina ja kuvat on toisella koneella. Tekosyitä, tekosyitä... :D

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...