Sivut

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Lomatunnelmia, osa 2

Lomafiilistely jatkuu. Reissun aikana oli uskomattoman kaunis (kuuma!!!) sää. Kerran taisi vähän ripotella vettä. Ehkä puol tuntia. Maisemat tuolla ovat U-P-E-A-T. Ja kymmenisen kilometrin päässä, missä asuu isotätini miehensä kanssa, vieläkin U-P-E-A-M-M-A-T. Siitä ei vaan ole kuvia, koska keskityin autossa haaveilemaan fillarireissusta kyseisissä maisemissa. :D

Myös perinteiset kesämökkiolot on mun mieleen. Kaikki vesi piti hakea kaivosta, sisälle ei vettä siis tullut. Ja ulkohuussi oli siellä nurkan takana odottelemassa vierailijoita. Sähköä onneksi oli, muuten menisi vähän liian alkeelliseksi mullekin. Ja se sauna, noh. Ihana, herttainen, symppis. Kunnes huomasin ne hevosmurkut. Mä KAMMOAN hevosmuurahaisia. Oikeesti. Ampiaiset ja hevosmurkut on sellaisia öttiäisiä, mitä mä pelkään ihan hirveästi, ilman mitään logiikkaa pelon takana.

No joo, lisäksi joskus mun lapsuudessa isomummia oli puraissut kyy saunan takana ja lapsen mielikuvituksessa sitten kuvittelin aina, että sauna kuhisee kyykäärmeitä. :) Yhtäkään käärmettä en onneksi ole siellä nähnyt, vaikka niitä oikeesti kuulemma on siellä jossain, EI kuitenkaan saunassa!






Reissussa olin veljeni perheen kanssa. Samaan aikaan tuolla oli myös tätini, siis äidin pikkusisko, josta on mulle tullut todella tärkeä erityisesti nyt kun molemmat kaivataan äitiäni. Nyt me veljen perheen kanssa haaveillaan myös uudesta reissusta syksymmällä. Ihanaa oli!

Kiitokset vielä muuten kaikille lukijoille, niin uusille kuin vanhoille! 

Olin melkein järkyttynyt, kun huomasin lukeman kivunneen neljäänkymmeneen. Waude! :)) Toivottavasti viihdytte täällä jatkossakin! Mun oli tarkoitus neljänkympin kohdalla pistää arvonta pystyyn, mutta vielä ei onnistu. Tällä hetkellä on liian monta rautaa tulessa ja seuraavat 2-3 kuukautta tulee olemaan mielenkiintoista aikaa mulle, vaikka ei siitä vieläkään sen kummemmin. Pieni taikauskoinen tyttö minussa ei halua jinxata mitään (pahoittelut, en millään keksinyt suomalaista vastinetta sanalle).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...