Sivut

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Juhlahumua ja siivousta

Meillä kahviteltiin viikonloppuna kaiken siivouksen ja pihatalkoiden välissä mun ja veljeni syntymäpäiviä. Mä tykkään muuten ihan hirveästi tuosta isosta ruokapöydästä! Jatkopalojen kanssa tilaa riittää kymmenelle, joten on aikas luksusta yksiöön verrattuna. :)) Ja mä kun tykkään kutsua porukkaa ruokailun tai kahvittelun merkeissä kylään.


Valkosuklaa-daimkakku, Hellapoliisin ohjetta hieman muutellen.

Turkinpippurimuffinit.

Jauheliha-paprika- ja feta-kana -piirakat.

Tätini kanssa setvittiin äidin vaatteita ja saatiin mua varten tyhjennettyä vaatehuone. Samoin etu- ja takapihat on nyt siivottu kesäkuntoon, kiitos kälyn. :) Muuten niissä sitten onkin vielä aikamoinen (monen vuoden) urakka edessä. Ovat meinaan päässeet melko viidakkoiseen kuntoon. 

Mainittakoon myös, että pyykkikoneen kanssa on nyt jonkinlainen välirauha. Uskallan just ja just pestä pyykkejäni.

2 kommenttia:

  1. Onnittelut vuoden vanhemmalle <3
    En voi kyllä ku ihailla sua, ihanan positiivista energiaa. Sä niin selviät voittajana <3

    VastaaPoista
  2. Voi ihana Anna, susta on tullut ihan mun vakitsemppaaja. :) Siis kiitos!! ♥♥

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...