Sivut

maanantai 3. joulukuuta 2012

Rakas Joulupukki ...

... Enne muistutti myös minua kertomaan Sinulle joululahjatoiveistani. Kaivapa siis kakkulat nenällesi, koska nämä lahjat jäävät pelkästään Sinun ja tonttujesi vastuulle!

Olen tänä vuonna ollut erityisen kiltti, avulias ja ystävällinen. Mitä nyt ylinopeutta ajan silloin tällöin, mutta senkin teen kiltisti! Joskus saatan myös muutaman ärräpään päästää, mutta en koskaan lasten kuullen. Pidän siis ainoastaan kohtuullisena sitä, että Sinä muistat minua näillä toiveillani.

Olen koko jouluna kotona, joten Sinun ei tarvitse tunkea lahjoja ikkunoista sisälle - senkun soitat vain ovikelloa! Varsinkin Remontti-Reiska on helpompi kuljettaa sisään ihan sen oven kautta. Varmistathan kuitenkin, että Reiskalla on omat työkalut mukana, jotta päästään heti joululomalla tositouhuihin!!



Glögintuoksuista joulunalusaikaa - myös Sinulle ja muorillesi - toivotellen, Jolindha ja sekopääkissansa!

Ps. Tuothan myös kissoille herkkuja. Muuten voi käydä Reiskalle huonosti.

-----

Huikkaathan mulle, jos myös sinä intouduit kertomaan Joulupukille toiveistasi! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...