Sivut

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Mä haluun tapiseerata!

Sen sisäisen remppaajan herättely on pikkuhiljaa onnistunut. Viime aikoina olen miettinyt tapetteja. Olohuoneeseen, keittiöön ja makuuhuoneeseen. Keittiöön hillittyä ja halpaa, olkkariin tehosteseinä ja makkariin kaikki seinät kirjavaksi. Näin ainakin haluaisin.

Amy Butlerin tapetit olivat uusi tuttavuus. Rakastuin heti! Molemmat kauniita.





Amy Butler, Laceworks. Tapettikauppa.net.
Kukot on mun kestosuosikki. Harmittaa ihan hirveästi, että sitä mun lempparia - vihreää - ei enää saa. Sitä halusin makkarin puolelle. Korvaavan suunnitelman keksiminen ei oikein ole onnistunut vielä. 




Kukot, Tapettitalo.

Nyt ovat mielipiteet enemmän kuin tervetulleita! Onko sinulla omia tapettilemppareita tai hyviä ehdotuksia?

4 kommenttia:

  1. Lemppareita ja suosikkeja kyllä on! Tällä hetkellä on ihastunut Pipin tapetteihin, tai no ehkä kaikkiin missä vilahtelee vähänkin lintuja! Tosin meillä on tehty remonttia ihan tonttia myöten , niin budjetin takia tapetit on etitty mahollisimman edullisesti.
    Viel olis yläkerran vessaan valittavana yhelle seinälle tapaetti, siinä en aio kattoo hintalappuu ;)
    Toi kukkotapettikin on kyl ihku !

    VastaaPoista
  2. Mä en oo yhtään tapetti ihminen. Mielenkiinnolla odotan että mihin lopulta päädyt :) Tuo tummapohjainen näyttää t-o-d-e-l-l-a hyvältä :)

    VastaaPoista
  3. Riitta, hyvä kun muistutit! Pipin tapetit on kanssa tosi ihania. Mulla kanssa budjetti rajaa hommaa, muiden asioiden ohella... Mutta haaveilen silti edes niistä tehosteseinistä (joita en muuten edes omaan kotiini alkujaan halunnut :D ).

    Pieni Lintu, eikös! Vaikka voihan noin isokuvioisiin kyllästyäkin aika helposti, ehkä.

    Anna, mäkään en ennen ollut tapetti-ihmisiä. Oon haaveillut pelkistä maalatuista seinistä niin pitkään, kun muistan. Kunnes törmäsin muutamaan ihanaan tapettiin ja siitä se sit alkoi... ;) Toisaalta kissojen takia epäröin edelleen, toteutus laahaa perässä JOS laahaa. Tummapohjainen on muuten yksi mun lemppareista!

    VastaaPoista

Ilahtuisin kovasti kommentistasi! Pahoittelen samalla sanavahvistusta, roskapostin määrä on lisääntynyt huimasti...